28 Mart 2016 Pazartesi

Bloggerlar Paylasiyor 1 Yasinda

Bloggerlarpaylasiyor.com Yıldonumu

Bloggerlarpaylasiyor.com ilk yaşını büyük bir organizasyon ile kutladı. Son derece coşkulu geçen bu etkinlikte çok güzel vakit geçirdik.

Biz bu haftasonu harika bir etkinliğe imza attık. Bloggerlarpaylasiyor.com ailesi olarak bir araya geldik. Çeşitli sponsorlarımız ve sürpriz konuklarımız da bizimleydi.

Öncelikle sabah erkenden uçaktan inince sağolsun Esra karşıladı beni. Birlikte kahvaltı yaptık ve bol bol güldük :)

Kahvaltıdan sonra Yasemini de alıp birlikte Eresin Crown otelimizin yolunu tuttuk. Girişte son derece güleryüzlü ve ilgili personel karşıladı bizleri.Eresin Crown Otel Sultanahmet de bulunuyor. Ulaşım açısından oldukça rahat, sahile ve meydana çok yakın mesafede. Otelin bir özelliği de müze otel olması. İçerisinde birçok tarihi eser mevcut. Otel hakkında daha geniş bilgi için daha önce yayınladığım yazımı okuyabilirsiniz.

Arkasından üzerimizi değiştirip bizim için hazırlanmış olan salona indik. Her şey düşünülmüştü ve eksiksizdi. Gerçekten şu da olsaydı dediğimiz hiç bir şey kalmamıştı.

Kıymetli Eşim beni bu günümde de yalnız bırakmamıştı. Hoş ben arkadaşlarımı görmüş olmanın mutluluğu ile onu çok yalnız bıraktım ama onun beni gayet iyi anladığını bildiğim için içim rahattı.

Programımızda birçok sürpriz vardı ama onları diğer postta anlatacağım. İlk sürprizimiz Badem grubunun B si Barış Bahçeci bizlerleydi. Kısa bir tanıtımdan sonra canlı canlı dinledik ve ardından bizler için getirdiği Cd lerini imzaladı. Ben Toprak isimli şarkısını çok beğendim. Dinlemek isterseniz aşşağıdan dinleyebilirsiniz. Etkinliğimizde ayrıca kişisel marka danışmanı Tuğçe Şahin hanım da bizlerleydi. Marka olmanın püf noktalarını konuştuk neler olmalı neler olmamalı hem konuştuk hem eğlendik.

Bu da uçakta dönüşte ki yorgun ve mutlu halim :)) Bir sonraki postta görüşmek üzere herkese güzel günler diliyorum

Etkinlik fotoğraflarımızı Tülay Gündüz fotoğraf çekti. O na da ayrıca teşekkür ediyoruz.